
۴۰ آمار دیوانه کننده که باعث خواهد شد شما هوشمندانه بفروشید! (بخش اول)، به این دو آمار توجه کنید، شما هم احتمالا مثل من شوک زده خواهید شد: 44 درصد از کارمندان فروش بعد از اولین پیگیری سرنخ را رها می کنند و 80 درصد فروش حداقل نیاز به 5 پیگیری دارد! به عبارت دیگر 44 درصد کارمندان فروش یک پنجم تلاش لازم که منجر به فروش می شود را انجام می دهند! در این مطلب می خواهیم 40 آماری را به شما بگوییم که باعث میشود بیشتر به فروش فکر کنید.

برای حمل خودرو با خودروبر چه محدودیت هایی وجود دارد؟، ما در این مطلب قصد داریم به بررسی محدودیت هایی بپردازیم که امکان استفاده از خودروهای حمل خودرو را محدود می کند. محدودیت هایی که با آنها مواجه خواهیم شد عبارتند از: وزن حمل، ابعاد خودرو، محدودیت های جغرافیایی و قوانین محلی. با ماهمراه باشید تا بیشتر با این محدودیت ها آشنا شوید.

یک کارمند فروش در محل کار خود و در ارتباط با مشتری چگونه باید رفتار کند؟ (بخش دوم)، با ما همراه باشید تا به ادامه نکات مرتبط با بعد رفتاری یک کارشناس فروش حرفه ای بپردازیم.

یک کارمند فروش در محل کار خود و در ارتباط با مشتری چگونه باید رفتار کند؟ (بخش اول)، اگر شما نیز به دنبال این هستید که رفتارهای درست و حرفه ای یک کارشناس فروش مجرب و موفق را بدانید و آن ها را رعایت کنید، این مقاله شما را بسیار کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید.

عدم خدمات پس از فروش مناسب، یکی از دلایل ریزش مشتری، آیا چیزی بدتر از این نیست که ببینید تعداد خریداران محصول یا خدمات شما رو به کاهش است؟ از دست دادن مشتری امری طبیعی است. مهم نیست که چقدر تلاش می کنید بهترین خدمات و تجربیاتی را که پول میتواند بخرد ارائه دهید، همیشه این احتمال وجود دارد که هر از چند گاهی با افت فروش و افزایش نرخ ریزش مشتری روبرو شوید. به همین دلیل است که مشاغل وقت و هزینه زیادی را صرف بهینه سازی فرایند فروش خود میکنند. حقیقت غم انگیز این است که در وضعیت فعلی، تنها حدود 13٪ از مشتریان به یک برند خاص وفادار هستند. بقیه مشتریان شما به محض دیدن معامله بهتر در جای دیگر، شما را ترک میکنند. علت این ریش مشتری چیست؟ به نظر شما چه تعدادی از مشتریان به دلیل عدم دریافت ارزش متمایز ما را ترک می کنند؟ یکی از این دلایل، عدم خدمات پس از فروش مناسب است که ما دراین مقاله به این موضوع پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

عقب بودن از رقبا و بدقولی، دو دلیل از دست دادن مشتری، قیمتهای بالا نیستند که ممکن است مشتریان شما را به آغوش رقیب سوق دهد. تعداد انگشت شماری از عوامل متداول وجود دارد که میتواند مخاطب را متقاعد کند که برند دیگری را به جای شما انتخاب کند. در اینجا فقط به برخی از عوامل از دست دادن مشتری که باید از آنها آگاه باشید اشاره و راه حلی برای جلوگیری از این اتفاق معرفی میکنیم. بیایید ببینیم چه باعث ریزش مشتری میشود. یا اصلا علت نیامدن مشتری چیست؟