
- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 13
مذاکره فروش چیست و چه اصولی دارد؟، به عنوان فردی که قرار است در یک کسبوکار فعالیت داشته باشد یا فردی که در حال حاضر در حرفه خود تبدیل به یک متخصص شده، باید به طور مداوم با دیگران مذاکره داشته باشید. به طور کلی باید اصول مذاکره فروش را بلد باشید.

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 12
برای بازاریابی محتوا از کدام فرمتهای محتوایی استفاده کنیم؟، اینکه کدام سبک محتوا برای برند شما مناسب است، به هدف، هویت، لحن و حوزۀ تخصصی برند شما برمیگردد. بهترین پیشنهاد این است که با توجه به این موارد، از بین فرمتهای زیر یک یا چند فرمت را انتخاب کرده و روی آنها سرمایهگذاری کنید.
مطالعه بیشتر: برای بازاریابی محتوا از کدام فرمتهای محتوایی استفاده کنیم؟

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 18
آشنایی با انواع، کاربردها و نحوه نگهداری سپر خودرو، در دنیای امروز، خودروها نقش مهمی در زندگی ما ایفا میکنند و از تکنولوژیهای پیشرفته برای افزایش امنیت و عملکرد استفاده میشود. یکی از اجزای مهم خودروها، سپر خودرو است. در این مقاله، به بررسی انواع و کاربردهای سپر خودرو میپردازیم.
مطالعه بیشتر: آشنایی با انواع، کاربردها و نحوه نگهداری سپر خودرو

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 21
شما قبل از اینکه گوینده خوبی باشید، باید شنونده خوبی باشید، شنونده خوب بودن کار سادهای نیست. بسیاری از فروشندگان سوالات مشتریان خود را بدون پاسخ میگذارند و برخی از آنها با چند سوال سطحی یک راهکار غیر منطقی را به مشتری پیشنهاد میدهند. شما قبل از اینکه گوینده خوبی باشید، باید شنونده خوبی باشید تا حس خوب را به مشتری منتقل کنید، نکات زیر به شما کمک خواهد کرد تا شنونده خوبی باشید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.
مطالعه بیشتر: شما قبل از اینکه گوینده خوبی باشید، باید شنونده خوبی باشید

- توضیحات
- نوشته شده توسط: Super User
- دسته: بلاگ
- بازدید: 19
برای اینکه بتوانیم شنونده را از خود راضی نگه داریم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟، مخاطبان، راهنمای شما در تماسهای حرفهای هستند. آنها با عکسالعملهایشان شما را راهنمایی میکنند و از انرژی که برای جلسه میگذارید آگاهند. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.
مطالعه بیشتر: برای اینکه بتوانیم شنونده را از خود راضی نگه داریم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟